14. juli 2012

IN LACK OF MOTIVATION..


Siden sist har det utrolig nok, skjedd utrolig mye! 
Den lista jeg skrev for en stund siden, kan nå strykes helt ut! Så nå har liksom alt jeg har gått å ventet på skulle skje, skjedd. Vet ikke helt hva jeg syntes om det, men det betyr at det ikke er lenge til jeg skal reise. Og forhåpentligvis betyr det også at det ikke er lenge til jeg får familie! Jeg er totalt ute av motivasjon. Men da kun fordi jeg enda ikke har fått familie. Jeg vet at det er i disse tider jeg får, for å si det sånn; Om du tenker på å bli utv.student bør du være sikker på at du har tålmodigheten din på plass! Når det er sagt, så har jeg fått utrolig mange spørsmål om: Hva skjer om du ikke har fått familie?  Har du enda ikke fått familie? ;o Er det ikke litt seint nå, burde du ikke ha fått familie? Hvordan holder du ut ventingen? Og jeg tror faktisk den som er mest stresset opp i det hele, er mamma! Hun maser om: Hvis om at det men, du IKKE skulle få familie MÅ du takke ja til skole plass i Norge. Hehh, så nå mamma: JA, jeg har takket ja til skoleplassen min i Norge!
Tenkte jeg skulle skrive litt om Oslo besøket mitt, når det gjaldt visum osv, og i tillegg skal jeg prøve å samle HELE kostnaden for USA, OG jeg skal svare på resten av spørsmålsrunden! så stay tuned! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!