20. juli 2012

SVAR #2



Vet du hvor i USA du skal ?
- Nei ikke enda desverre.. Har ingen anelse!

Hvorfor valgte du å dra på utveksling og hvorfor USA?
- Jeg vet faktisk ikke! Eller, jeg har alltid ønsket å dra til USA, det har jeg, og dette er jo en fantastisk mulighet til å få ønsket oppfylt! Men det hadde også vært fantastisk og dra til Australia eller Argentina! Men alt i alt er jeg glad jeg valgte USA. Kommer jo muligheter senere!

Hvis du kunne valgt akuratt hvor i USA du ville kommet, hva hadde du valgt?
- Hvis jeg kunne velge akkurat hvor i USA jeg ville kommet, kunne det vært hvor som helst bare det hadde vært sol hele året! MEN familien er viktigst!!

Hva er din to do-list når du kommer til USA?
- Tenkte jeg kunne lage et eget innlegg om dette :) Stay tuned!

Hvor mye koster det å reise til USA?
- Alt for mye! Jeg tenkte jeg kunne lage et innlegg om dette også :) Så stay tuned!

Tenker du mye på utvekslingen og USA?
- Jepp, hele tiden, hver eneste dag! Men nå nærmer det seg med stormskritt! Så blir ikke mindre av den grunn.

Hvor vil du aller helst? 3 stater?
- Florida, Arizona eller Utah! Men alt i alt er det familien som er viktigst, så om jeg havner langt nord, og familien er fantastisk, gjør det ingenting!

Har du vært i USA før?
- Nei, så jeg gleder meg utrolig mye til å få oppleve det!

Hvor lang tid brukte du på å bestemme deg for å reise til USA?
- Jeg begynte allerede i 7. klasse og mase på mamma! Men da hun så prisene sa hun GLEM DET! + at hun syntes jeg var for liten! Så har egentlig hatt en plan siden da! Og det var å havne i USA 2. året!
Kjenner du noen som skal til USA?
- Har blitt kjent med en god del folk som skal til USA i år ja! Vi er vell en gjeng på omtrent 200 som reiser over dammen til neste år, med forskjellige organisasjoner!
Har du stats/regionsvalg?
- Nei.
Hva gjorde at du valgte USA?
- Vell, jeg har alltid drømt om å flytte til USA en gang. Få oppleve det vi ser på film, og få oppleve american high school, school spirit, prom og alt det der! I tillegg har jeg lyst å oppleve kulturen og folkene på nært hold!

Har ingen bilder på dataen, atm, så here you go!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!