1. august 2012

1. AUGUST


I dag er det første augut! I dag har første gjeng av Aspect dratt til NY! Jeg regner vell med at de er fremme nå. Det og vite at noen allerede er i USA er for meg akkurat nå ganske uvirkelig. Nora reiste idag, og jeg fikk sagt et siste hade til henne på mandag. Og akkurat nå har det ikke helt gått opp for meg at hun er kommet frem til v.landet vi har pratet om siden oktober i fjor!!













Avskjedsparty for Nora :)

Jeg har forsatt ikke fått familie. Og nå kan jeg si at jeg reiser mest sansynlig en onsdag denne mnd.. Eller siste NY camp er 22. august.. Så har på en måte 3 onsdager igjen nå.. Litt rart egentlig !!
Jeg tuller ikke, når jeg sier at jeg daglig for spørsmål om jeg har fått familie, eller om jeg har hørt noe mer. Det virker kanskje som jeg tar det helt rolig... MEN tro meg, innerst inne er jeg utrolig gira for å få familie, og totalt ute av motivasjon for å ikke ha fått familie!! Men snakket med ei de siste dagene, som idag sa at skolene i USA, har ferie. Og om familien har valgt oss, så må man også ha fått skoleplass før man hører noe :)

Har litt lyst å få reise allerede neste onsdag. Altså den 8., for da har jeg en jeg kjenner som i såfall jeg hadde komt på samme camp med. Men det er vell bare å begynne å pakke smått, og håpe på det beste!! Men da har jeg ikke peiling på hvordan tiden skal strekke til. Men får ta det som det kommer! :)
FORHÅPENTLIGVIS, ER JEG I USA INNEN 30 DAGER!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!