23. august 2012

NEW YORK CITY DAY ONE

Da var første dag av NY over. Har hatt det helt fantastisk. Har vært sikkerlig jetlaged.. SKINNSYKT trøtt.. MEN vi stod opp halv 8, stelte oss og gikk ned å spiste frokost. Noe jeg kan ærlig  si at smakte dritt ekkelt. Utvanna eggerøre + bacon. Tørt brød, og ja. Med andre ord, håper vi får noe bedre i morgen! 




















Etter på tok vi buss til båten som skulle ta oss til Statue of Liberty. Surra rundt og lekte turister og tok en hel del bilder. Det er liksom ikke noe mer spessielt enn å ta bilder, bilder og enda flere bilder. Men det er jo gøy å faktisk kunne si at, der har jeg vært. 























Etterpå gikk vi å spiste lunsj i Battery park. Her fikk vi endelig noe spiselig mat. Det var baguette, og jeg hadde kalkun på. Var ikke det beste, men jeg var sulten og da går det meste ned. Det var da i Manhattan denne parken lå, og her var det street show, og litt forskjellig. Haha utrolig morsomt.

























Gikk og så på litt kjente ting der, før vi dro videre til Ground Zero. Her var det tvilling tårnene som stod før 09.11! Så det var litt spessielt å se. Fint minnesmerke.

















Etterpå dro vi til Soho, her vi hadde to timer shopping! To timer liksom? Haha, det var utrolig dårlig tid, så vi sprang nærmest for å finne de butikkene som var aktulle. Som var i vårt tilfelle, Forever 21 og Victoria Secret. Men Forever 21 tok så sinsykt lang tid. Så fikk ikke tid til VS idag. Men skal dit i morgen når vi skal til Times Square og 5th avenue. Vi fikk også dratt innom en sko butikk, så kjøpte meg to par Toms, en shorts på Forever 21, en topp på Forever 21 og neglelakk og noen smykker. Viser bilde senere :) 































Vi tok partybuss fra New York tilbake til hotelle. Det var full stemning, og nesten alle sammen satt ute i gangen å spilte kort når vi var tilbake. Det er så mange utrolig koselige folk. Så blir fælt å reise fra alle på lørdag. Men det skal bli godt å komme til vfamilien også :) 
Nå har jeg følt meg utrolig snill, som har brukt 1 TIME, på å laste opp bilder :) SÅ GODNATT <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!