27. august 2012

DE SISTE DAGENE


Okei, jeg forstår at folk er nysgjerrige, og jeg forstår at folk vil vite ALT. Hosthark mamma? MEN det har seg slik at jeg ikke kan sitte på dataen hele tiden. Og jeg er mer med familien enn jeg sitter på dataen her. Så jeg får liksom ikke tid til å snakke med familie og venner på dagen. Det er også fordi jeg ikke har skaffa meg mobil abonnement. Men jeg og vmor skal skaffe det i morgen, så da får jeg internett hele tiden ENDELIG.
















Nå sitter jeg nede i kjelleren og ser film med mine to herlige vsøstre. Vet ikke hva filmen heter men, ja de liker dem hvert fall. Så det så. I går da jeg kom til Minneapolis stod de der med amerikanske flagg og en stor plakat. Herlig. Vi kjørte til Saint Cloud, og dro på shopping. Kjøpte undertøy, some tanktops, og noen piercinger. 
Jeg mista faktisk piercingen min i NY! Så jeg var nødt å PRESSE den inn igjen. Det var rett og slett grusomt, måtte fram med nål og hele pakka.. men men, nå har jeg fått i en ny en!
 I dag, var vi i Alex og shoppa litt (MASSE). Noe til rommet, til skolestart, og litt klær osv! Viser senere. 

Skrives!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!