31. august 2012

KOSELIG DAG


I dag har det skjedd fint lite og ingenting.

Jeg må først å fremst si at dette er en utrolig spessiel dag! FORDI, jeg har vært våken i HELE dag. wihuu!
Jeg våkna i 10 tiden og fikk dårlig samvittighet fordi jeg hadde sovet lenge. JA, her i familien våkner vmor og vfar rundt 5  og 6. Så de har liksom allerede hatt 5 timer av dagen sin når jeg våkner. Hah, huff. Eller som vmor sier: huffda!
Fikk skypa litt med bestejenta idag! Wiii var godt å snakke me henne igjen! Er så utrolig lenge siden sist.
Så kom vfar ned og spurte om jeg noen gang hadde power washed before. Altså høytrykkspylt. Ærlig som jeg var sa jeg nei, og før jeg viste ordet av det var jeg ute å gjorde noe fornuftig. Med musikk på ørene og fint vær så ble jeg stående å spyle terassen nede i 2 timer! Jupp jeg følte meg flink, og VELDIG snill. 
Senere kom ei av venninnene til vsøster over. Vi så film, kjørte golfbilen, bada, grilla smoooores, og dro ut med kano rett ved innsjøen her ved huset. 

Herlige vsøster!

Bonfire!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!