22. august 2012

ENDELIG I NEW YORK


Flyturen gikk kjempe greit egentlig. Fikk hjelp av dama vedsiden av meg for å fylle ut papirene mine. Haha, hjalp veldig kan man si. 
Nå sitter jeg her med mine roommates Synne, Maria og Siri. Herlige jenter! Jeg og Synne skal dele seng, og hun er vell den jeg har fått best kontakt med av jentene her. Men alle er kjempe hyggelige så dette lover godt! Har også snakka med noen av guttene! Altså alle her er kjempe hyggelige. Så dette må bare love godt. Gleder meg MASSE til i morgen, da vi skal til Statue of Liberty. Vi skal også shoppe litt.

 Overvekt? Hva er det? Har jeg ikke hørt om hvert fall. JO jeg har det.. Og jeg kan jo ikke shoppe noen ting nesten.. Bah blir nesten litt gal. Kanskje jeg skal sjekke inn en ekstra koffert? Har jo ikke plass til noe. Og verste av alt er at jeg ikke har noen ting med meg nesten?

Jaja, nå er klokka halv 5 hjemme i Norge, og her er den halv 11. Så vi har curfew, halv 11 i dag siden vi trenger søvn. Så egentlig har jeg vært våken i snart 24 timer. Blæææ. 
GOD NATT!



























Blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!