21. august 2012

1 DAY LEFT


Da har jeg bare en dag igjen her i Norge. Kofferten er ikke ferdig pakket, og jeg kjenner at jeg sliter med det også.. Haha. Det har enda ikke gått opp for meg at jeg reiser  I MORGEN.. Det er helt sykt. Det er masse som skal gjøres før. MEN jeg kjenner jeg er utrolig klar til og hoppe ut i alt dette her!  :)
Jeg har snakka masse med vsøster. Hun er så herlig. Vi er utrolig like på utrolig mange måter. Hun ville også ha meg med på volleyball laget i år. Jeg er ikke særlig god, og det har jeg fortalt henne. Men hun sa at om jeg hadde lyst så kunne jeg jo bare prøve? :) SÅ da skal jeg spille volleyball i år.
Har også snakka litt med vmor. Hun fortalte det at de skulle møte meg på flyplassen i Minneapolis, med plakater og alt. Hun fortalte meg også at de holdt på å gjøre ferdig soverommet mitt :) Men hun ville ikke gjøre alt ferdig, for hun ville at jeg skulle få være med å bestemme, slik at jeg skulle føle meg mest mulig hjemme. Hvor herlig er ikke det? Nå gleder jeg meg bare utrolig mye til dette året, og gleder meg til å komme på Lørdag. <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!