27. august 2012

FISKE TUR


Klokka er 11 her om kvelden, og jeg forstår ikke at det går ann å være så trøtt allerede så tidelig på kvelden. Det er helt rart. Idag sovna jeg i tillegg 4 timer på sofaen her hjemme, og det er liksom normalt til å være meg. Men da pleier jeg i det minste å være litt mer opplagt om kveldene. MEN neida. 
I dag våkna jeg i 10 tiden. Det er faktisk litt rart her. Fordi jeg føler jeg sover så sinsykt mye lenger enn alle andre her! Det er liksom, vmor våkner i 6 tiden, og vfar i 5 tiden?!? Så kommer jeg fra Norge, og sover helst til klokka er 10 halv 11. Og det er TIDELIG til å være meg. Menmen uansett, etterpå dro vi på sykkeltur inn til sentrum, for å gi vmor lunsj, slik at jeg kunne få se jobben hennes. Etterpå skulle jeg og vsøster spise litt mat, og hun kom ned med maten til meg, jeg spiste opp, og SOVNA. er det mulig? Så når jeg våkna opp, da var det opp å gjøre seg klar, for vi skulle til landstedet til vfamilien. Det var kun jeg og vmor og vfar, men det var utrolig koselig.
Vi fiska, og vmor ble litt småsur når jeg fikk all fisken. Tuller ikke om jeg sier at jeg dro opp 20 fisk på 30 minutt! Så når vi skal på camping til helgen, har vmor utfordra meg til fiske konkurranse. 

Vmor sine pene klær!
































Nå skal jeg som sagt sove. Er dø trøtt, og jeg har egentlig bare lyst å sove sikkelig lenge, men jeg våkner storsett 10 her uansett så det funker dårlig. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!