30. august 2012

DAGEN I GÅR


I går var en helt ok dag. Stod opp 8, for planen var at vi skulle dra til Valley Fair. Men da jeg var ferdig stelt, og klart til å gå, ble planene endra, så da kjørte vi vsøstrene mine på Volleyball trening,. Så egentlig kunne jeg sovet en time til. Men dere kan jo gjette EN gang, hva jeg gjorde når jeg kom hjem? Jo en to timers lang powernap. Men det kom vell egentlig ikke som noe sjokk?
I 12 tiden, dro jeg og vmor til nabo byen for litt shopping. Eller egentlig til nabo byen for å kjøpe det jeg trengte til skapet mitt på skolen, og noen ting og tang. Tenkte jeg skulle vise litt mer detaljert, når rommet mitt er helt ferdig! Mangler en liten komode, så neste gang vi skal til Alex, tenker jeg at jeg kan vise både huset og rommet mitt :)

















Senere på kvelden, så hadde vi bonfire, husker ikke hva det er på norsk, men uansett så var det utrolig koselig. Grilla marshmallows og lagte s'mores? Haha det var overaskende godt! 

S'MOREEEES

























Nå skal jeg spise litt, også bare ta livet HELT med ro. Begynner og komme inn i noen rutiner nå! Men fra søndag av må jeg legge meg klokka 10, for vi skal på skolen på tirsdag! Så jeg har helst ikke lyst å komme inn der og være dø trøtt. 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!