19. august 2012

VERTSFAMILIE


Da har jeg ENDELIG fått beskjeden om at jeg har fått familie!
Jeg har vist om familien i noen dager nå. Men jeg har ikke skrevet noe før nå. Jeg ville ha bekreftelse fra familien på at det var okei, og det var det :)

Jeg har fått familie i Osakis, Minneosta.
Det er en liten by, med ikke mer enn nesten 2000 innbyggere. 






















Familien jeg skal bo hos det neste året, består av vfar og vmor med sine to døtre på 12 og 15 år. De har også en hund som heter Mollie. 
Ingen av dem har facebook så vidt jeg vet, så derfor har vi kun snakka litt på mail :) De virker helt FANTASTISKE og jeg gleder meg utrolig masse til jeg kommer bort til dem neste uke. 
























Dette er da min fantastiske vertsfamilie, og jeg ser utrolig frem til og bli bedre kjent med dem.

Skal skrive mer om familien og plassen senere! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!