22. august 2012

AVREISEN


Sitter her med tårer i øynene når jeg skriver dette, og det blir et litt langt innlegg. Innlegget er skrevet på flyet, så nå er jeg i NY når dette blir publisert J

Sa sitter jeg på flyet til NY. Har fortsatt 6 timer og vel så det igjen. I natt ble den siste pakkingen gjort. Hadde det ikke vært for mamma, hadde jeg aldri i verden hatt med meg alt jeg trenger. Selv om også halvparten måtte bli liggende hjemme, på grunn av overvekt. Hehe, hjelp. 
I dag mores stod vi opp klokka 5, om morgenen. Norsk tid. Tina sov over hos meg, for hun skulle bli med på flyplassen. Pappa hentet Jannicke, så kvart på 6 var hele familien på vei til flyplassen i Haugesund. Trodde faktisk ikke det skulle bli så gale å si hade. Men jeg tok ganske feil.  Det ble masse tårer! Og da jeg satt meg inn i flyet, så jeg mamma, brødrene mine, og Jannicke og Tina stod med amerikanske flagg og vinka. Det var da jeg innså på skikkelig at jeg ikke får se dem på 10 mnd.
Da jeg kom på Oslo, pakka jeg over i koffertene. Sminka meg og gikk opp og møtt de andre. Alle stod med familiene sine før sikkerhets kontrollen. Så jeg stod for meg sjøl i starten. Men da vi kom gjennom sikkerhets kontrollen løsna det og  har allerede blitt kjent med mange.
Nå sitter alle spred på forskjellige fly, og vi som tar samme fly sitter også spredt rundt. Sovna en time før vi fikk mat, så nå sitter jeg her og spiser kylling.

Mamma, Ruben, Jone, Tina og Jannicke vinker hade til meg!


Fine småbrødrene mine!

Snart over Canada!! 



Første Starbucks på turen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!