20. august 2012

REISERUTE


Heisann og hoppsann!
Nå er det kun 2 DAGER IGJEN I NORGE? Det er litt sykt kan man si. Bare litt? Ja, kanskje..

Nei, veldig!

Kofferten, pakking, og alt det der går bare IKKE bra. Rommet mitt ser ut som om noen har sluppet en bombe her inne! Det er klær, rot, gaver til vfamilien, osv som flyter overalt? Hvordan skal jeg rekke det på 2 dager liksom? Jeg er ikke akkurat supermann.. Eller superkvinne? Uansett..

Flyene går når de går uansett. Jeg skal fly fra Haugesund til Oslo på onsdags morgen.

LEGG MERKE TIL AT DET ER LOKAL TID, har prøvd å gjort det om til norsk tid, men er ikke sikker på om det er rett :)

Onsdag:
Haugesund - Oslo: 07:00 - 07:50
Oslo - Newark: 11:25 - 13:55 (22:00 Norsk tid)

 Lørdag:
Newark - Minneapolis: 12:30 - 14:36 (06:30 - 09:36)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!