6. juni 2012

EN ONSDAG I AUGUST


Dear host family I do hope I could get to know you soon. 
Jaja, jeg har enda ikke fått familie. Jeg vet det forsatt er tidelig, men det er liksom ikke lenge til vi reiser heller. En onsdag i august er det nærmeste jeg kan si nå. Men så har det seg slik også, at de som var/er utvekslings studenter skoleåret 2011/2012 er enten hjemme nå eller så reiser de snart hjem. Det vil da si at flere familier er ledige. Jaja, jeg satser på at jeg snart får familie. Jeg merker jeg faktisk er utrolig gira på å reise nå.. Hihi :)
Alikevell er jeg utrolig spent på hva som faktisk venter meg. Hvordan jeg kommer til å takle dette med språket, hvordan ankomsten min kommer til å være. Hjelp. Jeg er så klar, men alikevell så er jeg ikke klar i det hele tatt.

 I dag hadde jeg faktisk håp i to sekunder om at jeg var blitt tatt vekk fra siden, men det var vist ei annen som het Benedikte som hadde blitt fjerna. Jaja, tålmodigheten må være på plass en stund til! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!