10. juni 2012

UTFORDRING

Hvor skal du dra på utveksling?
Jeg skal til USA. 

























Hvilken organisasjon reiser du med?








Hvor kunne du aller helst tenke deg å ende opp?
Jeg har veldig lyst å havne i Utah, eller en av sørstatene :)
Har du fått vertsfamilie og har du gjort stats/regionsvalg?
Jeg har ikke fått v.familie enda nei.. Jeg har heller ikke gjort noe stats/regionsvalg.
Skal du på forberedelsesleir?
Ja jeg skal til New York i 3 dager, før jeg reiser videre til min kommende familie.











Hva gleder du deg mest til?Akkurat nå, til å få familie. Men ellers til å reise et år alene, oppleve en del av verden og bli mer selvstendig. Jeg gleder meg til å bli kjent med familien, og få nye venner. Jeg gleder meg også til å få oppleve en ny kultur og en ny type hverdag. Jeg gleder meg rett å slett til alt! 
Hva gruer du deg mest til?
Jeg gruer meg mest til å forlate vennene mine og familien min. Forlate alt nært å kjært. I USA gruer jeg meg til første skole dag.
Kunne du tenke deg å prøve en ny sport?
Det har jeg utrolig lyst til! Jeg har veldig lyst å prøve tennis. 
Hva tror du at du kommer til å savne mest?
Vennene mine, og familien min. 
Skal du på en arrangert tur med organisasjonen?Jeg håper på det. Om det blir Hawaii eller California vet jeg ikke. Men tror det blir Hawaii. 












Nevn fem steder du kunne tenke deg å besøke mens du er der.
Jeg skal jo til NY, men utenom NY, California (San Fransico, LA), Hawaii (snakker for seg selv), South Dakota (Mount Rushmore), Arizona (Grand Canyon), Florida (Universal Orlando Resort, Walt Disney World Resort)
Tror du dette blir et bra år?
Jeg tror dette kommer til å bli det beste året i mitt liv. Alt kan skje, men jeg er utrolig gira og skal gjøre alt for å få, the best time of my life! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!