4. januar 2013

NY VERTSFAMILIE


Heisann alle sammen!
Dere har ikke hort fra meg paa en stund, og det har vaert av flere aarsaker.. Jeg har ikke hatt nett, data, telefon eller noen ting..De faa gangene jeg har, har det ikke vaert bloggen som ville prioriteres..
Men overskriften sier vell sitt tenker jeg? Jeg har flyttet til en ny familie, rettere sagt til bestevennina mi Holly! Grunnen er rett og slett fordi den andre familien og jeg ikke matcha opp! Men vi sa hade paa en good note, og vi har planer om aa holde kontakten!
Den nye familien har ikke wifi, saa hvor mye blogging det blir er en helt annen sak.. Skal klare aa bytte telefon selskap, for jeg har ikke service paa telefonen heller.. Saa det blir nok ikke mye blogging frem over.. Men dere kan ta kontakt paa benediktehagland@gmail.com saa skal jeg svare paa ting der, dere kan ogsaa legge igjen en komentar og fylle inn feltet der emailen er, saa jeg kan skrive innlegg og sende dere emails naar jeg er paa skolen om hva som skjer ! Saa legg igjen en kommentar saa skal jeg prove aa faa det til!
 






















Blogges :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!