26. januar 2013

SAVNER DEG ALLEREDE


Lørdag 26. januar.....
Kan ærligtalt si, at det ikke har vært en dato jeg har lengta etter. Det har ikke vært en dag jeg har sitt frem til, men den kom allikevel. Noen tårer kom det også.. Eller rettere sagt en del tårer. Men jeg lar meg selv få lov, og jeg lar meg selv være litt lei meg idag. For dere som ikke skjønner hva det dreier seg om, så sitter Riccardo akkurat nå på flyet til Amsterdam. Tiden hans her er over, og han har vært her i 5 månder. Tror jeg kan si at så å si alle sammen har fått med seg at vi har vært utrolig gode venner her borte, og at han har blitt en av mine nærmeste venner. 


























<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!