4. februar 2013

SUPER BOWL

Hei alle sammen!

I går var det Super Bowl her i Statene. For dere som ikke vet hva det er så tror jeg dere må starte å følge litt med, neida, joda, kanskje?. Hehe. Super Bowl er mesterkampen i NFL, National Football Leauge. Den er spilt siste søndagen i Januar eller første søndagen i Februar!

Nå har jeg hatt en bestekompis her som har vært veldig into Football.. så har sitt noen kamper her. Jeg var på fotball kampene i begynnelsen av året, men seriøst, tok meg ca 4,5 mnd før jeg faktisk forstod det!

Så i går, satt vi her hele familien(nesten). 3 av 4 vertsbrødre, 2/2 vsøstre, 2/2 vforeldre :) Så mangla ene vertsbroren som jeg enda ikke har hilst på .. Vi satt ihvertfall alle sammen i stua for å se på Super Bowl 2013. Egentlig ganske koselig!

Morsomme med kampen var at det først og fremst var mot Baltimore Ravens vs. San Fransisco 49ers. Tingen var, trenerene til lagene var BRØDRE... Så hey.. Holdt med Ravens som også vant btw :)
Skal ikke late som jeg er veldig interessert, men det var gøy! haha































- Benedikte!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!