5. februar 2013

HAWAII

Hei alle sammen!

Naa sitte jeg paa skolen i webdesign timen, og vel gjor ikke saa mye. Har faatt beskjed om aa prove meg litt frem her paa bloggen, saa da blir det vell til at jeg gjor det. Er langt i fra ferdig naar det kommer til design osv, men det er hvertfall en liten start!

Om en uke + en halv dag, saa sitter jeg paa flyet paa vei til Hawaii. Gleder meg? Neida, ikke i det hele tatt.. Jeg er utrolig gira, ikke bare fordi det er Hawaii, men ogsaa fordi jeg faar se mange folk jeg ikke har sitt paa LENGE. For eksempel. NORA <3
En ting er at begge er paa utv i samme land, men at vi faar mote hverandre igjen, etter aa ikke kunne gitt bestevenninna di en klem! Vell..

Kommer til aa bli fantastisk aa komme seg vekk i fra kalde Minnesota for en uke ogsaa! Haha, fra -35 grader til 28 + grader! Lykke!























- Benedikte!

1 kommentar:

  1. Er ikke bare litt misunnelig.... Kjempekos at både du og Nora reiser dit samtidig :) Du må hilse kjempemasse :)
    He, he - husk solkrem :) Vil gjerne ha en oversikt over programmet for turen, så du får sjekke med reiseoperatøren dersom du ikke har oversikten. Vi vil " være med på turen" jeg også og det er vi bittelitt når vi vet i alle fall litt om hva, hvor og når ting skal skje. Gleder meg på dine vegne :)

    SvarSlett

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!