6. februar 2013

FIN FIN OVERSKRIFT

Hei alle sammen!

I dag skulle jeg egentlig ha drivers ed, men da jeg kom her til siste time fikk jeg beskjed om at det var avlyst.. Perfect.. Haha, jeg hadde gleda meg til aa kjore bil igjen, men den tiden kommer vell forhaapentligvis.

I dag har det ikke skjedd saa veldig mye. Eller, det er alltid mye som skjer, men som jeg forteller mine venner hjemme; det er bare dagligdagse ting, som er baade normalt her og hjemme i Norge. Men for all del, jeg kan skrive om mer om det er et stort onske om det!

Naa er det 7 dager til jeg er paa vei til varmere strok, og det kan ikke beskrives med ord hvor herlig det skal bli. Hehe, kommer til aa ha nedtelling her paa bloggen ogsaa! Bare saa jeg kan vaere litt slem! Hehhh..

Kan ogsaa informere pappa og Trond her, om at det ser ut til at den siste uka av skolen kan bli droppa! Har bare to dager sikkelig skole, og alle laererene mine planlegger aa bli ferdig for det uansett! Hvis ikke har de sagt at de skal finne en losning paa det! Saa skal snakke me raadgiver om det igjen i morgen, saa haaper jeg aa faa endelig svar da! Men alle sammen har sagt at de skal ordne det for meg! Wii..



















- Benedikte!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!