27. februar 2013

GRATULERA MED DAGEN MORMOR

Mormor, jeg vil bare benytte det at jeg har blogg, aa la alle leserene mine faa vite at min fantastisk herlige mormor har bursdag i dag! Skulle gjerne vaert hjemme for aa gi deg en god og lang bursdagsklem! Men jeg haaper noen andre i famillien klarer aa overekke den til deg fra meg!

Jeg vil bare fortelle at jeg er utrolig glad i deg, og jeg savner deg masse! Det er ikke lenge til jeg er hjemme, noe som betyr at det ikke er lenge til jeg faar sett deg igjen! Noe jeg gleder meg masse til!

Selvom det er litt sent naa, og du mest sansynelig ikke leser dette for i morgen? (host hark mamma, hint hint lever i morgen!) Saa haper jeg du har hatt en god dag, og at du har faatt mange bursdagshilsner!

GRATULERER MED DAGEN MORMOR! MASSEEEE GLAD I DEG!

Klem hu lilla jentaa de over dammen! Benedikte <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!