12. februar 2013

HELGA SOM VAR

Hei alle sammen!

Denne helga var jeg som sagt hos Sara, én av de tyske utvekslingsstudentene her. Vi dro på isfiske som sagt, og du skulle kanskje tro det var på med ullgenser, vinterjakke, vintersko osv! Kort fortalt, jeg hadde singlett, skjorte over + sommer jakka mi og lette nike sko! Det var utrolig varmt... Holy..

Dagen etter sov jeg også hos dem, vi var på basketball kamp, var i kunst rommet og dro hjem til dem! De bor ute i skogen, og du våkner opp til nydelig natur!










































 - Benedikte!

2 kommentarer:

  1. Ishytta er større enn jeg trodde :) Lar de den stå ute på isen en periode eller tar de den fram og tilbake, - tenker det kan by på problemer når det blåser "litt". Ellers håper jeg ikke at alle de neglelakkene er dine.......
    Kjekt å se bildene btw :)

    SvarSlett
  2. Forresten - hvor bor Sara - annet enn ut i skogen...???

    SvarSlett

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!