24. februar 2013

HAWAII 13. FEBRUAR DAY 1

Tenkte jeg skulle lage et innlegg for hver dag vi hadde på Hawaii! Alt i ett, hadde blitt så alt for mye!


På onsdag dro jeg hjemmefra klokka 5 på morningen, og du milde, jeg var dø trøtt, og jeg hadde en 20 timer reise foran meg! Jeg kom meg til Minneapolis der jeg traff ei venninne fra NY og ei venninne av henne! Vi dro videre til Seattle, der vi traff en som heter Odd Gunnar, Malene og Maria. Jeg satt med Odd Gunnar på flyet til Honolulu, vi så film; Pitch Perfect og Pirates of Caribien. Før vi satt siste halvtimen å bare var super excited! 

Dette ble tatt på vei hjem, men ohwell!

















Vi kom til Honolulu 9:40pm lokal tid, så vi kom ganske sent! De fleste hadde vært der i mange timer allerede liksom, men det gjorde ikke så mye da Nora stod å venta på meg nede på hotellet! Fikk verdens beste klem.

Det var raskt opp på rommet, før vi sprang ned igjen på ABC store, som også ble vår beste butikk venn igjennom oppholdet! De hadde alt! Fra tannbørste til mat!
Her kjøpte jeg Oreo, MtnDew og nudler! Heyhå! 

Da jeg kom tilbake til hotellet, var det tid for dusjen, og en god natt søvn! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!