8. februar 2013

SARA'S HOUSE

Hei alle sammen!

I dag er det fredag, og fredag betyr helg! Helg betyr null stress og masse goy! Mest av alt, det er ikke skole! Skal egentlig bare slappe av i helgen, ikke gjore noe som helst egentlig! Eller jeg skal til ei av utvekslingstudentene, Sara. Skal sove over der i natt, og idag skal vi paa isfiske!

Denne helgen skal det forresten vaere snostorm.. saa det kan bli spennenede.. Saa lenge jeg kommer meg til Hawaii, saa bryr jeg meg ikke! hehe... Kanskje vi faar fri paa mandag? Hvem vet :)

















- Benedikte!

1 kommentar:

  1. Så kjekt :) Hvor bor Sara og hvor kommer hun fra? Blir det isfiske med bil og hytte på isen eller en light versjon?
    Med snøstorm er det vel unødvendig å si noe om ulltøy, luer, skjerf, vanter, jakker...... Lykke til og kos deg :)

    SvarSlett

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!