7. februar 2013

TIMEPLANEN MIN

Halla!!

COUNTDOWN: 6 DAGER

Dagene gaar utrolig fort, noe jeg paa en maate liker! Skoledagene gaar veldig fort. Har en fantastisk timeplan dette semesteret!
  1. American History
  2. Government
  3. Algebra I
  4. Studyhall
  5. Forensics
  6. English
  7. Webpage design
Mellom 4 og 5 time er det lunsj!
Poenget er, jeg har 3 timer med de teoretiske fagene forste del av dagen, saa er det kun engelsk som er teoretisk etter det! Forensics for dere som lurer, er nesten saann som du ser paa CSI, du faar hode skaller, du faar skjellett, osv, saa skal du finne ut hvor i verden personen var fra, hvor gammel den ble, naar den dode, mann eller kvinne osv! Egentlig utrolig spennende!



Blogges! :)

1 kommentar:

  1. Ser ut som du har fått en fin plan der ja :) Er den lik alle dagene?

    Ellers vil jeg gjerne vite når du skal reise til Hawaii - i detalj ! Når går flyet, skal dere mellomlande, - i så fall hvor og når - begge veier osv...... Hvem kjenner du av dem som skal reise samme uka som deg?

    Ellers vil vi gjerne se hvordan det er der du bor, bilde av familien (har ikke sett alle ennå). Hvordan var det i den Katolske kirken???
    Du får lære Danette opp på Fb. og lage en Skypekonto til henne også - skikkelig kos dame :) Hils masse!
    Her er det en dag igjen før det blir vinterferie :) Ha en fin dag :) Klem :)

    SvarSlett

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!