13. februar 2013

MINNEAPOLIS

Hei alle sammen! 

Nå sitter jeg i Minneapolis, i gaten min og venter på boarding klokka 11. Så det er ca en time til. Skal møte noen jenter fra Norge her og de kommer vel snart tenker jeg! 

Klokka 5:45 var jeg og vmor ut av døra hjemme i dag morges. Kom til Osakis gas mart 06:05, å der ble jeg plukka opp av en buss type ting som tok meg til flyplassen! Noe som minner meg på at jeg må endre den hjem. Klarte å bestille hjemturen fra flyplassen 24 timer før! Flinka! hehe

Ellers lader jeg mobilen og datamaskinen nå! Har skaffa meg en starbucks, så dette lover bra!

















Blogges senere da! 

1 kommentar:

  1. Håper du får endret billettene dine da - jo før jo bedre :)
    Hva er tidsdifferansen til Norge i Seattle og på Hawaii??? God tur videre :)))))))))))) Hva heter jentene du reiser med?

    SvarSlett

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!