23. februar 2013

HVORDAN HAR DU DET? ÆRLIG

Nå har jeg jo vært på verdens mest fantastiske plass i en uke, så hvordan kan jeg ha det dårlig nå? Hvordan kan jeg som har fått oppleve USA, nå ville dra hjem? Tenkte jeg skulle svare på dette så ærlig som overhode mulig. Fordi, jeg har kanskje fremstilt dette året litt bedre enn det det har vært. Missforstå meg rett, året her borte har vært helt fantastisk.

Da jeg først kom hit bodde jeg hos min første familie. Her bodde jeg til rett over nytt år, da både familien og jeg fant ut at det var best om jeg flytta ut. Rett og slett fordi vi ikke klaffet som en familie. Det endte opp med, at jeg flytta inn til bestevenninna mi, 4 januar. Så jeg har bodd her i litt over en måned. Det har vært en av de beste månedene så langt. Jeg har vært meg selv 100%, har hatt det helt utrolig bra. 

Med min flaks skal dette året tydeligvis ikke bare være bra. For nå må jeg flytte fra familien jeg har hatt det helt fantastisk hos! Det er personlige årsaker i familien, noe som jeg forstår å noe som jeg bare må godta. Altså, det er ikke slik at vi ikke har det bra, eller at det er noe oss i mellom, men det er bare slik at jeg må flytte ut. 

Jeg fikk denne beskjeden, rett etter jeg kom hjem fra Hawaii, og det kom egentlig som et sjokk.. Jet laged, syk, og ikke i form fra før, også får du den beskjed. Ohwell.. 

Nå holder kontaktpersonen å finne min tredje familie. Jeg kan ikke bytte skolekrets, noe jeg egentlig hadde litt lyst til, med tanke på fresh start osv. Nå vet jeg ikke hvem denne nye familien er, hvor de bor eller noen ting, men jeg håper på det beste! 

Jeg skal prøve å gjøre det beste ut av det, selv om det å reise hjem også står å banker litt på akkurat nå.. Det er  bare litt over 3 mnd igjen, altså reiser jeg hjem, må jeg ta skoleåret på nytt, noe som hvertfall hadde vært drit.. 
























Bilder som overhode ikke passer med innlegget... 

Blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!