23. desember 2012

ØNSKELISTE TIL JUL


Nå har jeg endelig fått meg juleferie. Følelsen kan ikke beskrives med ord egentlig.. Men etter forige uke på skolen, så merker jeg at jeg trengte det helt utrolig mye.. Jeg har nå gode karakterer i alle fag, men jeg får se hva det blir til etter forige uke.. uffameg..
Jeg starta ferien med hus fylt, ca 30 stykker på besøk, fra alderen 1 - 62. Hehe. Var jobb relatert for vmor, så hun hadde helet teamet? sitt på julebesøk. Utrolig koselig. Men etter en time ca, dro jeg og vsøster på wrestling matchen som var på skolen. Der møtte jeg vennene mine, Kianna, Holly, Makayla, Brooke og Riccardo :) Fantastisk herlig og starte ferien etter en stressende uke, med dine bestevenner! Før vi dro til skolen dro vi på bensinstasjonen, for å møte søskenbarnet til vsøstrene mine. Cabo, han bor i Texas, og er sønnen til vonkel, broren til vmor :) Så i går var vi hos dem, og de kommer til oss på julaften, altså 24.
Snakk om Texas, elsker dialekten og stilen, møtte Cabo, med cowboy støvler og sikkelig sør dialekt.. "Hey y'all, how y'all doin?" Haha digger det!!

Ser det ikke litt koselig ut? haha


























Courtny og Cabo!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!