1. desember 2012

WEEKEND


Okei, så jeg hadde langhelg forige helg. Men vet dere hva? Kunne ikke passet bedre med helg. Er trøtt, sliten og vil bare sove. Har planer om å legge meg tidelig i kveld, og sove lenge i morgen. (Hvertfall til klokkå blir 9). update, skrev dette for litt siden, men jeg skal til St.Cloud i morgen, så sove lenge blir det ikke allikevel. Dene uka har jeg ikke vært helt i form. Feber, hodepine og magesmerter.. Har også hatt problemer med øynene mine, noe jeg har slitt med i ca ett år nå.. Så jeg dro til øyelegen i går, så nå har jeg fått øyedråper og øyekrem.. Tørre øyne, wihu.. Er blitt bedre på alle punkter heldigvis, eller, nesten.. Har forsatt vondt i hode, men det går.
For dere som ikke har fått det med dere, har jula starta for lenge siden. Vi starta for rundt 3 uker siden med pynting til jul ute. Jada, amerikanere sier jeg bare. Men er egentlig utrolig glad for at vi begynte før nå, for nå er det iskaldt ute...+ det er blitt så fint. Sikkelig julestemning, og masse lys! Det å sette opp julelys tar tid, og det er ikke gjort på en-to-tre. Det kan jeg skrive under på nå. Nå har vi også begynt inne, altså, de pynta ikke særlig til Halloween, men jul har jeg skjønt er utrolig viktig. Men det er koselig, føler virkelig at jeg har julestemning!
Basketball er også starta nå. Jeg spiller ikke, men er utrolig glad for at sesongen har starta. Guttene spiller kamp idag, ble litt sjokka da jeg så bestekompisen min komme i skjorte og slips på skolen idag ja... Hah, en ting er å kle seg fint, men slips? Men det er litt det samme som fotball sesongen. Nå kler de seg med skjorte og slips når det er kamper, når det var fotball sesong, hadde de fotball trøyne på seg. Forresten guttene ser mye bedre ut enn hva jentene gjør når det er kamp dager. Jentene går i joggedress, eller joggebukser med sleng,(åjada), + joggejakke (om jeg kan kalle det det). Ser rett og slett fælt ut.. Jaja, det er bare sånn det er. 
Jentene har allerede spilt to kamper, de har vunnet begge, så det er utrolig bra. Som sagt, nivået her er utrolig høyt, så regner med det blir seiere fram over, både fra jentene og guttene!



























<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!