5. desember 2012

ST.CLOUD AND MOVIE


Dette innlegget var skrevet på lørdag!
Så joda, shopping i dag dere! Hold dere fast!
Tror egentlig det kom for ett sjokk for de fleste etter shoppingen idag. For gjett hva. Personlig rekord.. Vet ikke hvor mange timer vi var i St. Cloud i dag. Det eneste jeg kjøpte var undertøy på Victoria Secret for $26. Jepp.. Jeg er ganske stolt over meg selv. Uansett, så må jeg spare penger til neste helg. For gjett hva. Vi skal til THE CITIES!! Lykke! Drar på fredag, så tar fri de tre siste timene av skolen, for så, gå meg vill på Mall of America. Tihi! Så ja, neste uke skal vi til storesøster, som bor i Minneapolis, for litt bryllup planlegging, bare være med familien der nede? Skal bli kos!
Så vi kom hjem i fire tiden, og fem tiden fikk jeg telefon fra Riccardo, om at jeg måtte være klar om 15 minutt, for da skulle de plukke meg opp. Ja, jeg lå å sov da han ringte, så ble litt stressa. Da mener jeg egenltig veldig.., men jeg var klar da de kom, så vi kjørte hjem til dem. Ja hele grunnen var egentlig for at vi skulle på kino, men den starta ikke før halv 10, og vfamilien min skulle alle ut, så jeg hadde ikke kommet meg noen plass etter de var dratt. Vi så filmen The Flight. Egentlig en ganske bra film, spør du meg. 
Har ikke noe bilder fra lørdag, så da kommer det bilder fra i dag nå :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!