12. september 2012

DRIVERS ED


NÅ BLIR BÅDE MAMMA OG PAPPA UTROLIG GLAD!!!

Jeg har funnet ut at jeg kommer til å få lov, til å ta drivers education her. Noe som vil bli 10000 ganger billigere. Nesten. Jeg starter classrom education allerede på lørdag. Så hver lørdag i 10 uker, må jeg stå opp klokka halv 8. Grusomt jeg vet, men jeg vet det er verdt det!

Jeg må som sagt gå 10 uker på skole.  Som koster 100 dollar (som jeg må ha innen lørdag mamma, ellers kan jeg ikke starte)
Så får jeg kjøre med vmor og vfar, så lenge vi betaler omkostningene i derres forsikring! Vet ikke hvor mye det vil koste enda. Men antar at det ikke blir alt for mye! Jeg må altså kjøre 30 timer, bak rattet, med enten vmor, vfar, eller vsøster når hun får lappen! Eller kjørelærer.  Hvis jeg kjører med kjørelærer koster det 60 dollar i timen.
Når alt dette er gjort så får jeg ta oppkjøring i Mai tror jeg? Så jeg MÅ bestå første gangen. Men at jeg har kjørt masse med mamma og pappa hjemme, og at det er automatgir, tror jeg ikke det skal bli noe som helst problem :) Og dette koster 180 dollar. Tror jeg vmor sa.
Så alt i alt rundt 2000 - 3000 kroner eller noe!



























Så, jeg kommer til å ta driver ed med broren til han jeg fortalte om! Han som snakka norsk plutselig? Ja, jeg skal også på shopping med brødrene hans, han og mora hans på lørdag! Aldri møtt familien før, men vmor er venninne med mora deres, så satser på det skal gå fint :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!