29. september 2012

ITASCA + HOMECOMING

Etter en dag med skole, uten noe så helst søvn, så er det et under at jeg faktisk forsatt er våken!! Jeg skal legge meg 9 idag, og jeg har planer om å være våken til det! Skulle egentlig vært på tennis nå, men jeg fikk beskjed at jeg ikke skulle spille + at jeg hadde nok ikke vært i stand til det heller, så tok jeg like greit bussen hjem idag! Utrolig deilig egentlig! 

Helgen har vært utrolig travel ! Helt sykt! Fredag startet med fotball kamp hjemme! Guttene vant jo så klart, så det var full stemning! 

Lørdag var jeg igjen (3gang) på drivers ed , egentlig så er det utrolig morsomt! Men merker jeg må begynne på kjøreboka snart ja!
Lørdag var det også homecoming! Noe som liksom være en veldig stor ting her i USA!! Må si jeg var mildt sagt utrolig skuffa! Det var utrolig dårlig musikk, gamle sanger, osv! Kan si at Brakahaug diskoteket var mye kjekkere enn homecoming!! Haha så Joda!

Så eg Brooke, Makyla, kjæresten til Brooke og Trey kjørte til Brooke's house, og hadde bonfire. Vi dro i halv 11 tiden, og jeg kom hjem halv 1 ca. Var utrolig koselig !

I går var det tur til Itasca som stod for tur! Det er en park, og det er her Mississippi River starter :) Så nå kan jeg si at jeg har gått over Mississippi river også !

Forteller mer om Itasca senere, og slenger med bilder fra homecoming og Itasca i to andre innlegg ! Rett og slett fordi jeg blogger fra telefonen nå!































































Blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!