20. september 2012

LIVET MITT I OSAKIS, MINNESOTA TIL NÅ























VENNER: 
Jeg har fått en del venner allerede, noen i klassene men jeg har definetivt fått best kontakt med de jeg sitter med i lunsjen. De er super koselige, og de er seg selv fult ut. Så vi ler og har det super morsomt i lunsjen. Vi drar på fotball kamper hver fredag, så jeg har på en måte fått en liten venne gjeng her. Jeg har også noen gutter i American History som jeg har fått litt kontakt med. I engelsk har jeg mange venner, så det er vell den kjekkeste klassen jeg har! Men jeg har enda ikke fått de som jeg er med på fritiden uten om fotball kampene.. Men regner med det kommer. 
SKOLEN:
Skolen er helt ok. Vet ikke hvorfor, men vsøster på 16, liker veldig godt å komme tidelig til skolen! Så jeg kommer stortsett 07:45 - 07:55. Og vi starter 08:25. Så jeg ser ikke helt poenget, men jeg har hvertfall tid til å gjøre litt lekser før skolen også, så det er greit. Timene går veldig fint, og jeg henger for det meste med. Eneste matte, som jeg sliter litt med, pga nye ord osv. MEN HEY, fikk 5+ på den siste prøven, så det er vell bra?
Mellom timene, har vi 3 minutter på å komme oss fra klasserommet, til skapet, og til det nye klasserommet. Som han ene sa i gangen her for noen dager siden som jeg syntes var morsomt og veeldig sant, er at de 3 minuttene er værre enn rusht trafikken. Karmsundsgata i Haugesund i 4 tiden? JA, ca like gale. Vi står så å si stille i trappene for å komme oss avgårde.  
Lunsjen er som sagt dagens høyde punkt! Sitter med mitt faste bord, med de jeg er blitt best kjent med. De er utrolig morsomme, og hyggelige. Skal prøve å få bilde av alle sammen så snart som mulig!


nå er det snart homecoming week også!!
Jeg har ikke peiling på hvordan dette skal gå!!

































TIMEPLANEN MIN:
American History (3 .etasje)
Art (1. etasje)
Reel History (3. etasje)
Study Hall (1.etasje)
Lunsj(Andre enden av skolen fra Study Hall)
Algebra 2(2. etasje)
English 11(3. etasje)
Economics(3. etajse) 

 
I Economics og American history har jeg verdens beste lærere.
Mr. Stroup AH, han minner meg veldig om læreren min på ung. skolen. Både personligheten og måten han underviser på! Så jeg klager IKKE!!
Mr. Stigman i Economics, minner meg også veldig om læreren min på ung. skolen. Han underviser på en litt annen måte, men jeg liker også hans måte å undervise på!
Personligheten til disse lærerene er helt utrolig lik. De har klasserom (lærerene har egne klasserom her) rett over hverandre i gangen. Så de kan sitte å baksnakke hverandre i klasserommet sånn at den andre hører det. De liker og tulle å fjase rundt, og de forstår en spøk. Så jeg er så glad jeg endelig har fått lærere som er like flinke som min kontakt lærer fra ung.skolen!!
Så jeg skreiv også hvilken etasje alt er i, så dere får et innblikk i hvor stressende det er. Fordi skapet mitt er i 3. etasje, og når jeg må springe mellom alle etasjene på 3 minutter, så er det utrolig stress. Som jeg også fortalte står alt HELT stille i trappene. Så jeg kommer inn døren i det klokken ringer. (HEH)
FAMILIEN:Vmor: Veldig sprudlende dame, med masse energi. Hun er veldig koselig, og hun er veldig lett å snakke med. Hun liker også trening og holde seg i form.
Vfar: Veldig rolig, og er ikke den typen som stresser. Han er utrolig snill, og spør du han om noe, og han har sjans så hjelper han deg! Han lager også veldig god frokost, så hver morgen han lager frokost, lager han egg, toast, pølser og noe annet. Så jeg er aldri sulten på skolen!! Hihi
Vsøster på 16: Urolig lik meg, og vi snakker om alt og ingenting. Hun eeeelsker shopping, og hun får snart lappen, så passer jo veldig bra! Hehe!
Vsøster på 13: Elsker og danse, og er veldig sprudlene. Hun er min lille lillesøster, og hun elsker og ordne meg på håret, og finne fram klær til meg! Så haha personlig lille fashiom og makeup artist :)
 Så ja, jeg klarer og være meg selv 100 % noe som jeg er utrolig glad for! Jeg har en utrolig herlig familie <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!