2. oktober 2012

UTROLIG GØY Å SE


Idag har vært en bra dag!
Jeg starta dagen med litt kunnskap, til klokken var ca 3. Da jeg kom hjem sjekka jeg karakterene mine! Ble forsåvidt positivt overrasket! Har A og B i alle fag bortsett fra American History der jeg har F foreløbig. Men som han sa;
Hadde jeg dratt til Norge, tatt en prøve i norsk historie, på norsk. Hadde jeg også fått en F.
Så er utrolig glad for at han forstår situasjonen. Han er den som minner meg mest om kontaktlæreren min på ungdomskolen! Så mange av dere vet at det er en veldig bra ting. Og blir bare mer og mer overrasket over hvor "like" de er! Haha. Uansett, så tror jeg det kommer til å gå bra, har god kontakt med læreren, og vforeldrene mine her hjemme, så det skal gå bra!

Når det er sagt, så må jeg bare få si at folk her, minner veldig om hjemme. Jeg kan for eksempel si på oppførselen på mange av de jeg er med i klassene og la dem få en av mine norske venners navn. Fordi de minner om dem. Det er utrolig morsomt! Så om du vil kan du kommentere her, så kan jeg si deg hvem du minner meg om :)
Jeg er også utrolig glad for alle som klikker innom bloggen min! Det har gått ner, men altså hvem sin feil er det? Jo min. Det meste har vært rundt 400 lesere hver dag. Og nå ligger det på rundt 100. Men jeg syntes det er utrolig mange, og jeg blir utrolig glad hver gang jeg sjekker bloggen!
Bare små kommentarer gjør meg glad. Så om du legger igjen en kommentar, kan jeg garantere deg at det gjør dagen min 100 ganger bedre. Snapchat, og blogg kommentarer gjør meg utrolig glad :) Så om du vil kan du adde meg på snapchat med: be3h! Nå svarer jeg jo seint pga tidsforskjellen. Men jeg lover at jeg smiler fra øre til øre hver gang jeg får et bilde.











Tenkte jeg også kunne nevne det at det skal snø her på torsdag! Slutt på 30 grader og sol da ja! Hjelp.....
Selvom det er langt over midnatt i Norge, må jeg få si:
GRATULERER MED DAGEN MR. SVENDSEN :)
Håper du og Helene koser dere hvor enn dere er i verden, vet dere ikke er i Norge hvertfall :) 























BLOGGES!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!