4. oktober 2012

EFFEKTIV DAG


Denne dagen her har gått sakte men allikevel fort. Jeg har vært veldig effektiv om jeg kan få si det selv. 
Jeg kom hjem idag, og leste i ei lese bok i 1 time. Handler om en mann som har ALS, både intersant og litt kjedelig. Men det er ingen problem å lese den så det går bra! Jeg gikk ned for å starte på kunst oppgava mi. Lager sketchbook, er faktisk utrolig gøy! Kan vise dere senere!
Jeg hadde jo som sagt matteprøve i dag så heldigvis ingen lekser der. Og jeg kan si at boka ligger på skolen, noe som egenltig er utrolig deilig og tenke på! Noe som derimot ikke er så gøy å tenke på, er at engelsk boka mi ligger på skolen, og jeg har vocabulary test i morgen! Haha jaja! Får gjøre det beste ut av det! :)
Jeg har fått rydda i klesskapet mitt (walk in) idag. Endelig haha. Må rydde det ca hver uke, for det blir alltid rot. Men det går fint, overlever! Jeg fikk også rydda rommet mitt. Så nå er omgivelsene rundt meg rydda. Jeg har også rydda kjellerstuen idag. Fordi alle leksene mine lå å fløyt her! Så derfor valgte jeg å være snill med meg selv, og de som bor rundt meg, og rydde opp!  Kun på bordet som jeg har fått tildelt til lekser da, men uansett. Så som sagt, har jeg fått gjort ganske mye idag. Jeg har også fått blogga 2 GANGER PÅ EN DAG? NY REKORD ELLER?
Eneste jeg har igjen som jeg kan gjøre i dag, er economics. Men jeg er nesten ferdig, så jeg satser på å være i seng innen klokka 9! maks halv 10! Hehe.
Ellers:
Marte: Du minner meg om Beth! Utrolig morsom og sprudlende jente i matlagings klassen!
Mamma: Jeg har sagt til rådgiver at jeg har bytta til Algebra 1 og det var greit. Reel history betydde ikke så mye, fordi det ikke er et program fag, det var bare for å fylle timeplanen! Vi har hatt 1 måned med teori. Men idag lagde vi "apple crisp". Og nei jeg har ikke lagt mat til familien enda, men om noen har forslag, så gjerne kom med det (også oppskrift helst) haha.

Må også få gratulere mitt kjære søskenbarn, Markus med dagen idag! Håper du hadde en fin dag i går/idag! :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!