10. oktober 2012

SPØRSMÅLSRUNDE


Det er ikke så veldig masse og blogge om, men jeg tenker jeg kan kjøre i gang en spørsmålsrunde. Fordi jeg får daglig MASSE spørsmål. Jeg liker det, men jeg svarer ofte på det samme spørsmålet flere ganger. Så jeg tenkte jeg kunne svare på alt her. Om det så er hva jeg spiser til middag til innlegg om utv, så spiller det ingen rolle. Du kan spør om alt, personlig, skole, venner, ja rett og slett alt. Jeg vet mange har spørsmål så skriv dem her selv om jeg kanskje har svart på dem før. :)
Jeg må også få si gratulerer med dagen på overskudd til deg, Sebastian! :)
Har ikke glemt deg! :)

























God natt og sov godt <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!