6. oktober 2012

HERLIG MEN TRAVEL HELG

Siden jeg blogga to ganger på en dag, så lot jeg meg selv ikke få dårlig samvittighet, siden jeg ikke hadde tid til blogg i går! :)

I går var Streaks's siste hjemme kamp, så det var parentes night! Så alle guttene ble ropt opp, en etter en, og de gikk ned over fotball banen, sammen med foreldrene sine! Både trist og litt greit at sesongen snart er over! Trist fordi jeg har vært på alle kampene, og de har vunnet alle bortsett fra en! Litt greit fordi det begynner å bli veldig kaldt her, og i går begynte det å snø! Haha, fra 30 grader nesten hver dag til minus er litt!




















Idag var jeg på drivers ed igjen!
Stå opp 9 hver lørdag er merkelig !!
Tro meg! Men men skal jeg ha sertfikat så må det til!


























Etter drivers ed var det volleyball turnering på skolen,
så jeg har vært på skolen siden klokka 9 idag morges!
 OG GJETT HVA?? Synne som jeg traff i NY var der idag!
Ble så glad da jeg så henne!! Halleluja!


























Siste kampen deres, hjalp jeg treneren fra skolen min, som dømte kampen, til å holde scoren! hihi veldig gøy! Og Royalton vant også, så det var bra! (laget til Synne).

JV, spilte idag også, vet ikke hva slutt resultatet ble for jeg måtte gå! Men det var utrolig jevnt :) De er utrolig god!

Sportene på skolen her, har utrolig gode spillere, og alle lagene jobber knall hardt! Trist at seniorene ikke skal spille mer, men klassene under jobber kjempe hardt, så det skal ikke bli noe problem!



























Så Joda!! Travel helg, så nå skal jeg gjøre litt lekser, før vi skal ha hotdish her hjemme idag :)

OG nei jeg har ikke glemt dere <3
GRATULERER MED DAGEN HEGE <3. Håper du har hatt en flott dag og at jentene har tatt godt vare på deg! Masse glad ideg, og savner deg!
Stian, gratulerer masse med dagen din også!! Jeg håper dagen din var kjempe bra!! Savner dere begge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!