12. oktober 2012

SPØRSMÅLS RUNDE DEL 1


Har du fått mange nye venner?
- Ja jeg har fått en del nye venner. Jeg henger med dem på skolen, og vi har begynt og finne på ting utenom skolen også J Så det er ganske gøy!


Har du hjemlengsel?

- Akkurat nå har jeg litt hjemlengsel ja? Men det går litt opp og ned.. 


Hvordan går det på skolen?

- Skolen går kjempe bra, får A i 3 fag og B 2 fag, og er på vei opp i amerikansk historie Der jeg nå ligger på en D+? tror jeg, så jeg har snart C, som jeg må ha, også har vi snart prøve, som jeg tror skal gå bra, så jeg vet det faget er på vei opp igjen.


Har du blitt brun? (altså fått farge)
- Faktisk ja! Ser kanskje ikke sånn ut på bildene, men har fått farge!

Hvor mange dager er det til du kommer hjem?
- 236J haha
Ved hjelp av appen big day event 
J


Er du fornøyd med vertsfamilien din?

- Ja stort sett. Etter å ha bodd sammen med dem  1,5 mnd. så begynner man jo å se hvordan de forskjellige personene faktisk er. Vi begynner liksom å bli irritert på hverandre, men ikke sånn ?over the top?. Fordi jeg er utrolig glad i dem alle sammen, men jeg tror det bare er fordi vi begynner å oppføre oss som familie, som for eksempel søster forhold osv.


Hvor langt vekke bor du fra skolen?
- Jeg bor ca. 5 minutter unna skolen. Så jeg blir kjørt til skolen, og tar bussen fra skolen. Men utenom når jeg skal til skolen er jeg ikke downtown for å si det slik, for der er det INGENTING som skjer.


Hvordan er temperaturen
50 grader og noen dager 32.. KALDT
Savner dagene jeg kunne stå opp og se på temperatur måleren når den viste 80 <3
  
Hva savner du aller mest hjemme?- Utenom venner og familie, så må det være norske maten og at jeg kan sove lenge!

Blir det mye shopping?
- Det har blitt en del shopping. Men ikke bare klær for å si det sånn, det har vært ting jeg trenger, som skolesaker osv. Men merker at jeg ikke bruker så mye penger nå som før. 


Soler du deg mye?
- Ikke nå når det er minus grader, hehe!

Kunne du hatt fått deg kjæreste mens du bor der?- Har ikke truffet en potensiell kjæreste enda. Men du skal aldri si aldri! (Mamma og Pappa, ta det helt rolig, det kommer nok mest sannsynlig ikke til å skje). Kremt!

Gjør dere noe sånn skikkelig crazy av og til, eller er det kun skole og sport?
- Jeg vet ikke helt hva du mener med crazy. Men har ikke gjort så mye crazy enda! For å si det sånn. Sport er ferdig nå. Så jeg skal se hva som kommer på vinter sport planen snart. Men det går stort sett i skole nå. Så får vi se hva crazy som skjer etter hvert. Haha
  
Hvem i Norge savner du aller mest uten om familie?- Det er ikke sånn at jeg savner en person mer enn andre. Men det er liksom slik at mange av mine venner er på utv. Så jeg opplever på en måte dette sammen med dem. Så jeg savner de som er hjemme akkurat nå mer. Tina og Jannicke er bestevennene mine som ikke er på utv, så det må nok bli dem. 


Hva savner du aller mest fra Norge, bortsett fra familie og venner?
- Definetivt maten, halleluja. Jeg savner Nugatti, hvit ost, makaroni, melkesjokolade, tacokrydderet, taco sausen, og norsk snop. Hjelpes.. 


Hva gjør du når du ikke er på skolen?

- Jeg kommer hjem halv 4 hver dag (halv 11 norsk tid), da tar jeg enten ut av oppvaskmaskinen, bretter klær eller noe i den duren, så ca fra 4-5 gjør jeg ingenting. Sitter å slapper av foran dataen, og bare ikke gidder å gjøre mye. Så fra 5 så gjør jeg lekser, noe som ikke tar hele dagen lenger. Spiser middag. Middag her er i 7 tiden ca. Så etter dette går jeg i dusjen, retter håret så jeg slipper å gjøre det om morgenen. Så om det er en kamp eller noe sminker jeg meg, og går på den, og da kommer jeg stortsett hjem halv 10, så da steller jeg meg for natta, spiser kanskje en skive eller noe, og så legger jeg meg 
J

I helgene så starter jeg fredagen med fotballkamp (nå er sesongen over så vet ikke hva som skjer fremover), og kommer hjem og legger meg. Rett og slett fordi jeg er dø trøtt. Så på lørdagen står jeg opp til normal tid som i ukedagene, fordi jeg går på drivers ed. Her er jeg til klokka 12, og stort sett har vi planer etter dette. Det har vært alt fra selskaper, til valleyfair, til camping tur, shopping, eller noe i den duren. Søndagen, er liksom en litt daffe dag. Men tro ikke at jeg sover lenge da heller! Fordi, jeg står opp klokka halv 7 ca for å gjøre meg klar til kirken. Så jeg står opp halv 7 hver eneste dag, hele uken. (Mamma og pappa, jeg kan garantere at dette ikke kommer til å være en vane når jeg kommer hjem <3 ).

Er highschool'en din sånn som på filmer?
På mange måter ja, og på mange måter nei. Det er mange klikker her, så du har liksom din gruppe du henger med. Du sitter med dem i lunsjen hver dag, på samme bord. Men det er ikke sånn at der er cheerleadere her, ingen som du kan se på som de ?kule?. Men du kan på en måte også navngi alle gruppene. Vet ikke, jeg syntes egentlig ikke det, men på en måte ja.. haha



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!