22. oktober 2012

MEA BREAK = FANTASTISK


Heisann!
Nå sitter jeg faktisk på skolen og blogger. Er helt sjokka. At jeg faktisk får nett på skolen. Men det gjør meg ingenting da. For jeg har ingenting å gjøre i Art klassen akkurat nå. Så da kan jeg like greit fortelle om min helg! Jeg begynte å skrive innlegg for litt siden, men det ble sletta, så da gidda jeg ikke helt. Siste spørsmålene på spørsmålsrunden kommer denne uka, kanskje allerede senere idag.!  Har to deler igjen tror jeg!

Uansett, på onsdag gjorde jeg fint lite og ingenting. Eller jeg satt barnevakt hos naboen som sagt, noe som var helt fantastisk. Jeg sov bare hos naboen en natt, men på fredag våkna jeg halv 10, noe som var deilig. Fikk starta dagen i eget tempo, fordi jeg var den eneste hjemme. Vi var i byen, noe som egentlig var ganske kjekt, så jeg fikk brukt litt penger på klær, i stedenfor bare ting jeg trenger sånn generelt. Så da ble det YOGAPANTS, haha google it. Har de på meg på skolen idag, og de er serriøst verdens beste å gå i. Kjøpte en topp å et smykke + øredobber. Sist men ikke minst et par sko til mindre enn 70 kroner? Er det mulig? haha 

På lørdag var jeg på drivers ed igjen. Bare fire ganger igjen nå. Skal bli godt. Jeg dro en time tideligere, for å dra til Valley Scare. For dere som lurer, er det som tusenfryd hjemme, bare at de gjør om parken slik at den er ganske skummel. Går "monsters" rundt å skal skremme deg. De har hunted houses osv.  Det var utrolig gøy. Var der med andre utv studenter, så var bra! :)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!