18. oktober 2012

MEA=DEILIG

Denne helga er det MEA break. Litt som høstferie bare at vi kun får to dager! Allikevel er det helt fantastisk! Bare det å vite at jeg kan sove lenge to dager er sjønt! 

Jeg har jo helger osv, men siden jeg er på drivers ed hver lørdag, og i kirken hver søndag, må jeg stå opp 7 halv 8 hverdag uansett.. litt kjipt! 

I går kveld var jeg over hos naboen her, å var med vsøster og satt barnevakt. Jeg sovna i halv 12 tida.. men vsøster hadde besøk så det gikk fint! 
Da jeg våkna igjen gikk jeg ned for å legge meg! Gjett hva, største senga jeg har sitt på lenge! Med stor dyne og sikkelig myk! Så jeg sov like greit til klokka var 10 idag. DEILIG! Har ikke sovet så lenge på ei god stund! Så har planer om å gå å legge meg der i natt også, fordi vsøster skal være der til lørdag!

På lørdag skal jeg på drivers ed igjen, så skal jeg til Valley Scare etterpå! Regner med det kan bli bra! 


























CHERRYBERRY <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!