2. mars 2013

BENEDICTE...

Ehm, eg lurte på om eg sko skriva på veggen din klokkå 17:00 1. mars her i Minnesota , eller venta te både du og meg va i samme tidssone så det faktisk ga meining! Vel du kom me denna når eg spurte deg: nai men eg blei født i Norge, så nå e det 18 år siden eg blei født! Vel.. eg ska ikkje sei i mot, for det stemme vel forsåvidt. Men altså poenget mitt e:

 GRATULERA ME DAGEN VERDENS BESTE SØSTER/BESTEVENNINNA/JENTÅMI!

Et spørsmål eg har stilt meg sjøl, koffer e me kje hjemma på 18 års dagen din? koffer konne me kje vært i USA på 17 års dagen eller noe! For eg e heilt sikker på at me hadde fonne på noe f***skap i dag hadde me begge vært hjemma! Meeen, det e vell ikkje heilt situasjonen da.. Men me får ta det igjen i sommar, så kan me feira begge to! Tihi! Så då blir det dobbelt opp! Bare 117 dagar te eg har bursdag så det e kje SÅÅÅ lenge igjen ! hihi!

Det ska bli heilt fantastisk godt å se deg på flyplassen (JA du bør varr der når eg komme hjem.. hauu) når eg komme hjem! Asså, sjølom alle seie "kan kje eg få snakka me deg nå, du snakke me Benedicte ofta!" Så kan det kanskje stemma, men det betyr ikkje at eg savne deg mindre enn alle andre! Ja du e i samme land osv, men serriøst? Eg har kje fått ein god Benedicte klem, siden eg stod i pysjamasen min hjemma i Norge dagen du dro.. Åsså har eg sove aleina i 193 dagar.. noe som serriøst e ny rekord for oss to! Oh my...


Fina bestevenninnå mi på 10. klasse ballet <3

Speidarturar!

Pynte oss me froskafjes første skoledag på highschool! 


Savne latteren din! Ikkje minst smilet ditt!




































































Me har vært i London sammen te nå, 2 gånger! Denna va vel den me har mest minner sammen fra <3


Nissejentå <3

Huske du den poster tingen hans? HAHA - London!




<3

ehm.. eg vinne altså love deg! 

Så har me møtt JB sammen osv! Så kule e me <3 haha

17 års dagen din! Kvelden der huske eg ennå! haha <3 

Stavanger for informasjonsmøte om USA <3

Roverar <3 Endelig!!

Heilt normalt <3

Tusenfryd fjor sommar! Må tebake der asså!

OSLO <3

Camping tur! Lage spor der me befinne oss!


Instagram




































































































































































































































Hahah ohwell! Klar for film hvertfall <3







































Har masse andre bilder på dataen hjemma i Norge, men bare me dessa bildene, så seie det litt om kor masse me har gjort sammen! Så nå glede eg meg bare MASSE  te me begge komme hjem, og kan få gjort så utrolig masse mer!

Elske deg jentå mi! <3

Håpe dagen din har vært super!!



















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!