25. mars 2013

JADA JADA JEG LEVER

Hva har skjedd i det siste?

Skole siden har sitt slik ut et par dager, et par dager der skolen var stengt og et par dager der skolen var 2 hours late! Klager egentlig ikke!

For lærerene ble dette helt katastrofe! Kødder ikke en gang! De var helt stressa å ga oss 10x mer lekser enn bare fordi 2 dager gikk vekk.. Altså, serriøst? Dere får dagene igjen, er ikke slik at vi ikke må ta det igjen! Nå er det bare ett quarter igjen.. Starta i dag, og er egentlig ganske greit å starte med blanke ark! Har C i ett fag, som IKKE er historie! Hahah lykke! Ellers har jeg A og B i resten! Men nå er det bare å sikre seg gode karakterer siste delen av skole året!

46 skole dager igjen! Hvor sykt er ikke det? Hvor har det blitt av? Så er det kun 74 dager til jeg kommer hjem! 25 dager til prom! 95 dager til jeg blir 18! Skal bli deilig! Så kan jeg se tilbake! 215 dager siden jeg kom til USA, 58 dager siden Riccardo reiste hjem, 40 dager siden jeg reiste til Hawaii og nå sitter jeg her da..

Dagene går for tiden slik:

07:50 a.m. - ut av dørene for skole
03:00 a.m. - skolen er slutt
03:10 p.m. - Golf Trening
4:45 p.m. -  Tanning
5:15 p.m. - Hjem
6:00 p.m. - Middag
07:00 - 10:30 p.m. - lekser, tv, film, Paradise Hotel!

Jepp! Er ca det som skjer hver dag!










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!