2. mars 2013

HAWAII 19. FEBRUAR DAY 7

Denne dagen gikk egentlig bare til stranda, å late oss ved sjøkanten! Det skjedde ingenting bortsett fra på kvelden, så vi hadde egentlig bare masse fritid!

På kvelden hadde vi noe som var kalt Luau, noe som var en stor Hawaiin party! Egentlig litt morsomt! Vi fikk mat, noe som mange faktisk ble dårlige av etterpå, men uansett! Da vi kom hjem her ifra, hadde vi overnattingsparty i 5 etasje hos noen av guttene! Haha én regler må brytes eller? Troublemakers for life!

Lukas! Han kan danse en rar type swing, men han lærte meg, var ganske morsomt!

Meg Nora Nora og Sebastian med Charlie? Han var råkul!


Lækker!


Tysker, Paul, utrolig morsom type! Han paastaar noe jeg ikke kan forstaa....ehehe

Nora x3 from Norway!

Room buddies! Nora x3 + Sarah <3

haha lol

Min senge kamerat! Haha, Ajla!

Malene <3

Hugo! Party Svenska!!

meg + Nora x3



Troublemakers!


Han her fylte 18! ALDRI om han glemmer den dagen! :)

Greg! Hahaha oh my! 



Han som var på partybuss 1 til Luau! Tror han la litt merke til meg, whopsi!

Meg og bursdagsbarnet!

Fruit punch <3

VERDENS BESTE GUIDE! HAWAII AND NEW YORK CITY <3

Han partybuss 1 mannen? Right? Jeg ba han om en tjeneste, egentlig var det å
synge bursdagssangen for Sigurd på bussen, men da svarte han;
hey baby! I can do better than that!
Og gjett om han klarte det da! Han fikk Sigrud til å danse i hula skjørt og kokosnøtt BH foran
650++ mennesker!! Glad i deg Sigurd! Promise <3

Trist.. siste kvelden på Hawaii..

Kunne ikke spurt om bedre ledere!

Ble litt trangt når vi sov..

Naomi <3

Heheehe, loveu2!


Vell, litt troublemakers maa man vaere.. Sann ca slik sov vi siste natta, jeg sov paa madrassen nede paa gulvet, sammen med en del andre! 2-3 stk i hver seng? 3 senger! Konklusjon, TRANGT

Koselig dag, selvom alle var litt triste for avreise.. 

Instagram

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!