7. mars 2013

SPORSMAALSRUNDE

Okei, naa prover jeg en gang ting. Til dere som har sporsmaal om flytting, hverdag, skole, familien, osv. Still sporsmaalene deres HER i dette innlegget. Jeg vet det er mange som lurer paa ting, saa om jeg faar et par sporsmal saa "gidder" jeg liksom ikke helt aa svare, rett og slett fordi jeg vet det finnes en del sporsmaal naa! Dette blir den eneste sjangsen til aa stille sporsmal om flyttingen og den nye familien!

Noen lurer paa hvordan man kommenterer, altsaa det er ikke saa vanskelig, man gaar innpaa innlegget ved aa trykke paa tittlen paa innlegget. Blar ned til kommentar boksen, skriver inn sporsmaalene. Nedenfor staar det kommenter som, det velger du! Du kan vaere anonym om du vil, men hadde vaert koselig da om du hadde skrevet i kommentarfeltet hvem du er :) Saa trykker du publiser! Enkelt og greit!

Spor om ALT, jeg skal svare saa godt jeg kan, og hvis dere vil ha spesifike svar, still spesifike sporsmaal! Men vaer saa snill, still sporsmaalene paa bloggen! Det hadde gjort det 100000 ganger enklere, saa jeg slipper og "hente frem" paa facebook osv!

Hvis dere vil kan dere ogsaa generelt huke av om dere har lest/syntes innlegget var interessant i boksene rett under innleggene! Det gjor det saa mye kjekkere og blogge! Forventer liksom ikke aa faa kommentarer, men bare en tebakemelding paa om du har lest eller ei hadde vaert koselig!!

1 kommentar:

  1. Hei søta :)
    Det hadde vært kjekt om du la ut bilder av familien, huset og litt utenfor. Når jeg tenker på det så har du ikke lagt ut noen bilder fra skolen din heller - det hadde også vært kjekt.
    Klem <3

    SvarSlett

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!