12. november 2012

FARSDAG


Pappa, jeg vet du sover nå, og at du snart våkner opp! Jeg må bare si at jeg ikke har glemt at det er/var farsdag hjemme! 
Jeg håper alle sammen tok godt vare på deg! Hvor enn du måtte befinne deg! Jeg savner deg super masse, og det er rart å ikke se deg når jeg jeg vil...
Hjemme så er det liksom deg jeg flykter til, når jeg ikke har lyst at folk skal mase, når jeg vil ha det rolig rundt meg og bare ta livet helt med ro. Her lever jeg i samme huset hver eneste dag, og det er en forandring fra hva jeg er vant til. Jeg har hele livet flyttet frem og tilbake fra mamma og til deg. Noe jeg trives godt med. Jeg savner taco kvelder, filmkvelder, pasta kvelder, ja you name it! Savner å få en god klem av deg! Rett og slett jeg savner deg! Jeg kan forsatt huske når du skulle vekk for 6 UKER på jobb langt ute i huttiheiti! Jeg var helt fra meg.. Rett og slett fordi jeg er ei lita pappa jente. Må innrømme det. Nå har jeg vært borte fra deg i snart 3 MÅNDER! Det er forsatt 6 MÅNDER igjen! 
Jeg har verdens snilleste pappa, og det er ingen andre i hele verden som kan erstatte han på noen som helst måte! Det er det ingen tvil om! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!