22. november 2012

ØNSKELISTE TIL JUL


Heisann! 
Det er mange hjemme som lurer på hva jeg ønsker meg til jul. Det kan jeg jo så klart gjøre.
Det er endel på denne lista, men vi kan gå ut i fra at ikke alt er like viktig, men altså, det er hvertfall det jeg SAVNER hjemme. Så kan du ta å se øverst på lista som er det jeg savner mest! Jeg også lyst å vise familien med matvarer som faktisk de sleger i Norge, ikke bare ting som ligner her. 

Fant norsk butikk her i byen! LYKKE!


























MELKESJOKOLADE (Altså, det kommer vell egentlig ikke som noe sjokk regner jeg med!)
Firkløver sjokolade (men mer melkesjokolade)
Kjøtt nudler Mr. Lee
BaconOst
Makrell i tomat
Norvegia hvitost
Kaviar (Hvitost og kaviar, halleluja)
Majones, mills
Leverpostei
Mokka bønner
Colaflasker? Med rosa bunn og blå topp, eller omvendt, ikke vanlig cola, men ja! De selges også i pakke. 
Tyrkisk pepper
Taco krydder, santa Maria
KiMS dipmix Holiday

Blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!