11. november 2012

I GÅR ++


Dagene går fort... Alt for fort..
Jeg skrev en status for noen dager siden på facebook:
I wont give up <3
Der det også kom frem at jeg ikke hadde det så bra. Etter den statusen, ploppa det opp meldinger i ett sett i kommentarfeltet: Hvordan går det med deg? Har du det bra? Håper ting ordner seg! Jeg vet ikke hva det er, men er her for deg! Det varmer! Alle ting varmer på en litt vond dag.
Selvom jeg har en dårlig dag, betyr ikke det at verden går under, at jeg ikke trives, at jeg ikke har det bra. Jeg har det bra 95% av tiden min her. Sliter minimalt med hjemlengsel. Jeg har det helt supert her, så det er ingen grunn til bekymring! Noen av dere har kanskje fått klarere svar enn andre. Men det er rett og slett fordi at jeg ikke kan svare alt og alle hele tiden. Men jeg har bare hatt det travelt her, masse som skjer til ingenting som skjer.

Jeg er snart ferdig med drivers education. Hadde to, TOOOOOO feil for mye på prøven, og hadde jeg vist va CDL stod for, eller huska det, hadde jeg bestått.. Halleluja, kan si jeg var ganske bitter.  For dere som lurer står det for Commercial Driver License. Jaja, får ta den på ny på mandag! Så da skal jeg bestå! Jeg kan trøste meg med at det kun var to som faktisk besto, og jeg var den nærmeste av alle til å bestå prøven. Fikk forresten høre at:
"This is so stupid, no-one told me that white lines seperate traffic traveling in the same direction.
Because white lines seperate traffic traveling in the opposite directions."
Ehhh.. javel. Har du gått 10 uker på kjøreskole, også får du feil på hvilken farge midtstripene i veien er. Okeida, daså, da lærte jeg noe nytt i dag også! Hjelpes. 

























_____________________________________________________________________________________________

I går var jeg forresten på kino. Planen var egentlig at jeg skulle gå med Riccardo og en annen italiener, på den nye James Bond filmen . Så vi kom, og der stod jeg og Riccardo, for å vente på hun andre som skulle være med. Jeg går på badet, før filmen, å når jeg kommer ut, hører jeg: "BENNYYYY". Jeg tenkte med meg selv, hvem er det som kjenner meg her!? Men joda, der var hele venninne gjengen min :) Så det endte opp med at jeg gikk på en helt annen film med dem i stedenfor! Nå høres jeg ut som jeg er super frekk, og dicher han jeg egentlig skulle gå med, men det er ikke slik. Han hadde det fint, og han sa jeg kunne gå med dem, han var jo ikke akkurat alene på kinoen han heller. Så jeg dro på verdens skumleste film.. Nei ikke egentlig, nå når jeg vet hva som skjer tenker jeg bare: ehh hva i?.. Men den var bra for å si det sånn! Så terningkast for kvelden må ha vært: 10! 

ANBEFALES!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!