4. november 2012

OPPDATERING

























Tror mamma har lyst på et lite livstegn fra meg! Skjønner det jo, har ikke blogga på lenge! Men altså, finnes det ikke en grunn for alt? Jeg har vært fall en veldig god en!

Forige uke var slutten av første del av skoleåret av fire! Altså, alle karakterene mine måtte opp! Så nå har jeg A i kunst og matte, B i economics, engelsk og matlaging, og C i historie! Så jeg er super fornøyd!


























Siste uka har altså vært travel! Med flere prøver hver eneste dag! Men som dere ser så går det oppover!

Forige helg, var utrolig gøy!
Jessica, en av mine søstre, kom til Osakis, med forloveden og ungene hennes, for å feire dagen til vmamma, vpappa, vsøster og vsøster in-law! :)

Selskapet var ikke før lørdagen, så lørdagen ble en lang men utrolig gøy dag! Drivers ed fra 9-noon. Så dro vi i bursdag til de nevnt ovenfor!
Senere på kvelden dro jeg til bestekompisen min for å feire hans 17 års dag! Han hadde noen kompiser og meg og ei venninne over :) Ikke så mange men koselig!


























 Denne helga har nettopp starta! Fordi vi har fri på mandag! DEILIG! 

I går skjedde det ikke så mye! Vsøster på 13 ville lære norsk, så nå holder vi på med alfabetet :) Hun er sikkelig flink! Kanskje vi kan lage en videoblogg av det! Vi så film, og i dag morges våkna je plutselig på sofaen med Grace vedsiden av meg! Haha

Dro på drivers ed igjen! Så denne uka skal jeg ta final! Er ikke helt klar men skal jobbe hardt!
Etterpå satt jeg 5 TIMER i frisørstolen! Haha, lenge men har verdens søteste frisør! Så vi snakka vell 5 timer i strekk! Haha!

























Skal ta bilde i morgen eller noe så dere ser det bedre! Er blitt ganske lyst! Det skal bli enda lysere , forsatt brunt, men bare lyst! Er blitt bra!

På mandag skal jeg og Riccardo (han i bilde over) til Mall of America! Er super excited! Jeg skal dra med han og vmors hans! Hun er sikkelig herlig ! Så jeg gleder meg veldig!

Så nå vet dere at jeg lever! Så skal dere få en liten oppdatering i morgen også! lover ingenting, men skal prøve :)

Snakkes <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!