5. november 2012

MALL OF AMERICA

Så, idag tok Riccardo meg med til Mall of America! Det var pretty sweet!

De plukka meg opp 8 idag morges! Så det første vi gjorde var å dra innom Melrose, for å kjøpe MtnDew!

Riccado er ganske skuffa mildt sagt, over at eg ikke har prøvd noe amerikansk enda! Har det altså, men altså ikke amerikansk nok!


Vet at det er bedre enn cola nå ja, så MtnDew ftw! haha gosh ( trøtt ja )

Videre ble det vell å diskuterer hva man ville ha osv der! 

Jeg havna inn på en Mac butikk, der jeg henta et par godsaker til sminke samlingen, noen nye BH'er fra Victoria Seecret + min nye favoritt parfyme! 
Kjøpte meg også litt scrapbooking ting, som skal handles mer av neste mnd! Kjøpte et par jeans, noe det er mangel på her! Jeg bruker bare skinny jeans, og det er ganske vanskelig å finne noen som jeg faktisk liker! Så ja! 

Men så var det hovedkjøpet for dagen da!

BEATS WIRELESS! 

Halleluja! Koss headsettet kan gå å legge seg! Fy søren, er farlig god lyd, helt fantastisk! 

Alle dere som kjenner meg godt vet at jeg hører på musikk hele tiden! bokstavlig talt! Så uten ledning, fantastisk lyd, også ser de jo helt fantastiske ut! 

Noe en hver musikk elsker bør skaffe seg! Just sayin!


























Så det ble et par beats på oss begge! Hvor sosiale vi kommer til å bli fremover kan diskuteres, men jeg vet at dette er mitt beste kjøp <3



























Fornøyd med dagen! 
Noe jeg kan si for oss begge! 
Holly, Riccardo's vmor, kjenner meg såpass godt etter hvert, så da vi kom ut i bilen ga hun meg en pose med snop oppi! Og ikke hvilken som helst! COLAFLASKER! Halleluja, hun kjenner meg alt for godt <3 Satt bare og smilte der jeg satt!

Han og vmoren hans tok meg med til TacoBell etter på! Haha første gang det også! Skal ikke klage nei! 

























Så ja, er utrolig heldig som har så herlig kompis som tar meg med på shopping på Amerikas største shopping senter! Love it <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!