22. november 2012

MASSE LEKSER!

lææ det er så masse lekser. dør nesten litt her jeg sitter..

Menmen! I går var vi på bowling! Fire strikes av ti, uten gjerdene oppe!! stolt just sayin!! Minste søster var ikke like glad når ballen gikk ned i renna hele tiden, men hun fikk det heldigvis til tilslutt!

Hadde matteprøve idag , tror det gikk bra! Har jeg forresten nevnt at jeg bytta til algebra 1? Nei tror ikke det! Men uansett, det er ganske greit, for nå slipper jeg og sitte mange mange timer hver dag! 

Siden jeg bytta matte fikk jeg også bytta reel history! Så istede har jeg matlaging!  veldig gøy!! + at nå har jeg tid til å være sosial i ukene!

Uansett, blogges senere!

Skole bildet!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjør meg glad!
Kom med tilbakemeldinger! Spørsmål, eller bare en liten hilsen! Alt varmer :)
Tusen takk!